wz




21.7.2007 - A je to tady, drazí. Po řešení hlubokého dilemata, zda celou hru překopat do komplet nového engineu, nebo ji dotáhnout v současné podobě, bylo rozhodnuto. Pro nedočkavé rozhodně pozitivním způsobem - Rabbitin je ke stažení a na plnehry.cz se mu již dostalo pěkného hodnocení 9/10 (zas tak dobrý to není, ale půlrok práce to snad zbytečný nebyl). Všem, co tuto 12 megovou krásku stáhnou, nezbývá než popřát dobrou zábavu!

9.5.2007 - No, co no.. Odmlka to byla pravda delší, ale to neznamená, že bychom usnuli na vavřínech.. V našem studiu se stále intezivně vyvíjí, v současné době dva projekty zároveň.. Bezzemí to už je jakási stálice, měsíce jsme na to nešáhli a teď je vývoj zase v plném proudu (víc v novinkách) zato Rabbitin, o němž se zmínky objevily prvně v rozhovoru pro Plnehry.cz (zde) už je zdárně za půlkou a je otázkou několika víkendů, kdy tato explore plošinovka malých rozměrů spatří světlo světa.. Nezbývá než popřát příjemné užití si tohoto update, neboť by mohl být opět posledním za několik měsíců..:)

24.12.2006 - Tak si, naši drazí, ty svátky míru a pokoje pěkně užijte. Přeji Vám bohatého ježíška, hodně zdraví, štěstí a vůbec plno úspěchů do tohoto, ale hlavně i do následujícího roku. Jmenovitě to přeji zvláště Vám Prokope a Petře, ale nezapomenu ani na Filipa, Michala a druhého Petra a samořejmě všechny návštěvníky těchto stránek a příznivce naší tvorby.. Prostě kurvy, chlast, lanky, rockn roll..
  A přežijte Silvestra bez úhony. My si s těmi několika "galony" becherovky taky dáme pozor..:)

15.12.2006
   Nadchází pro nás nejmilejší období a totiž časy nejen vánoční, ale též feedbackové. Na Faux Pa vychází recenze jako na běžícím páse a valnou většinu toho, co autoři píší, můžeme, k naší radosti, jedině kvitovat. Na freegame jsme se nadto dočkali malé pozornosti v podobě recenze na, již značně zatuchávající, Špinavou historku, doprovozené o milý, ručně kolorovaný obrázek, jež by se měl vyskytovat někde v sekci "o nás" kolem přepisu oné kratičké review.
  Tím končí i výčet všech věcí, jež mi ležely na srdci. Nezbýbá tedy než dodat obligátní, zato upřímné, Veselé Vánoce a vůbec hodně štěstí Vám všem..
aktualizace sekce "o nás"

14.12.2006 - To o čem se nám dřív maximálně snilo se včera kolem třetí hodiny odpoledne stalo holou skutečností. S hrou Faux Pa jsme úspěšně pokořili kategorii logických her a v rámci soutěže Becherovka game 2006 si odnesli milou výhru za první místo. Jako příjemný bonus byla doceněna i má scénáristická maličkost a to velmi vřelou sumou, za vítězství v tematické soutěži. Nadto jsem skončili na shodném stupínku (byť již finančně nedoceněni) s celkovým vítězem Moribund World: Like A Thousand Suns. Myslím, že nejen já mám z tohoto úspěchu vřelou radost a tak vyřizuji díky všem organizátorům a porotcům (včetně Finera, kterej mi pořád visí ty peníze za recenze:) a taktéž bych pozdravil Desperadoxe, jenž se vybavil novou slušivou bundou a pak chlapce od Sosáků, se kterýma jsme sice moc slov neprohodili (vlastně to nebylo ani slovo), ale to z čistého respektu:) A když už jsem v tom "Veselé Vánoce vám všem"

14.12.2006 - Aktualizace sekce "novinky" "download" "o nás" Faux Pa ke stažení!

13.10.2006 - Takže Invex a s ním i naše účast na akci Developer point je úspěšně za námi. Byla to rozhodně cenná zkušenost a sic úplně ožebračení, unavení a někteří z nás nemocní, vracíme se se samými pozitivními zážitky.. Jen ta prezentace se mohla trochu lépe vydařit (resp. jsme si ji mohli alespoň trochu připravit) a nějaký plakáty ve stánku by taky bodly:) Dovolte ještě abych tímto pozdravil Martina Mikloše z vedlejšího stánku, jenž mi zkrátil chvíle při čekání na lačný dav zájemců o Bezzemí a jemuž jsem hlídal notebook i s poslední verzí Dostihů 3000 Deluxe, když si odskakoval na záchod.. Chlapci okolo Air captains byli také velmi milí a perspektivní (a prezentaci si připravili).

01.10.2006 - Aktualizace sekce "novinky" - info o nové hře Faux Pa

17.09.2006 - Aktualizace sekce "novinky" trailer

08.09.2006 - Aktualizace sekce "o nás"

12.08.2006 - Aktualizace sekce "novinky"

25.06.2006 - Aktualizace sekce "novinky"

24.04.2006 - Aktualizace sekce "novinky"

19.03.2006 - Aktualizace sekce "novinky"

07.02.2006 - Aktualizace sekce "novinky" "o nás"

28.01.2006 - Aktualizace sekce "novinky"

25.01.2006 - Aktualizace sekce "novinky"

22.01.2006 - Aktualizace sekce "novinky"

21.01.2006 - Aktualizace sekce "novinky" 2 nové screenshoty

15.01.2006 - Přidána sekce "novinky" aktualizace sekce "novinky" "o nás"

05.01.2006 - Aktualizace sekce "ve vývoji" "o nás" Nová hra UP

21.12.2005 - Aktualizace sekce "ve vývoji" "intro"

18.12.2005 - Aktualizace sekce "ve vývoji"

27.11.2005 - Aktualizace sekce "o nás" PŘIDÁNA SEKCE "PROJEKT"

25.11.2005 - Aktualizace sekce "ve vývoji" "o nás"

20.11.2005 - Aktualizace sekce "ve vývoji" nová demoverze BEZZEMÍ1.6

06.11.2005 - Aktualizace sekce "ve vývoji"

16.04.2005 - Aktualizace sekce "o nás"

12.04.2005 - Aktualizace sekce "ve vývoji", vydána první demoverzer připravovaného RPG BEZZEMÍ(2.3MB)

27.03.2005 - Aktualizace sekce "ve vývoji" BEZZEMÍ intro. Spusti zde!

05.02.2005 - Nový design webu. Aktualizace sekce "ve vývoji"

06.09.2004 - Assassin! Aktualizace sekce "download".

11.06.2004 - Roller Coaster! Aktualizace sekce "download".

04.06.2004 - Aktualizace sekce "ve vývoji". Přidána demoverze hry RollerCoaster

20.05.2004 - Nová hra RADIACE 1.6, zrušena sekce "z vývoje", "Best of" přejmenováno na "Download".

01.05.2004 - levely do RATS, pár zmínek a screenshotů v sekci "ve vývoji".

18.04.2004 - adventura ŠPINAVÁ HISTORKA, optimalizace webu pro uživatele bez flash-pluginů a přidání sekce "z vývoje."

16.04.2004 - nový webdesign, sekce "ve vývoji" obohacena informacemi, jež se týkají nové trilogie adventur - Špinavé historky z Baru na kraji nicoty

20.02.2004 - obměna grafiky webu, v sekci best of zařazena plná verze hry Skateboarder2, přepásno "ve vývoji"

17.02.2004 - v sekci "ve vývoji" oznámeno zrušení projektu: zdroj radosti, přidáno demo nově vyvíjené hry skateboarder2

intro Srdečně vás vítám na domovské stránkce našeho výjimečně až tříčleného imaginárního studia. Účel tohoto webu je seznámit vás s naší herní tvorbou a nabídnout něco málo z toho, co již máme na svědomí a já jen doufám, že toto předsevzetí splníme na výbornou.
  Úvodní proslov máme za sebou, takže teď ke studiu.
  Vznik teamu (jan tomášik | prokop čech | petr babor), se datuje zhruba do roků 2000-2001, kdy vznikla "první" hra (tehdy pod hlavičkou T Castle studia) Bohnice Great Escape. Od té doby jsem se přes jednoduší flashovky hratelné přímo na internetu přehoupli až k hrám poněkud serióznějším a programově složitějším. Počet všech námi napáchaných her lehce přesahuje cifru 30 a věříme, že dále poroste.. Ty nejnovější a logicky i nejlepší můžete sami ozkoušet v sekci "download".
  Kategorie "archiv" vám pak zjeví i ty méně hratelné, uhlazené a funkční výplody našich začátků. Kdyby vás pak náhodou zajímalo na čem zrovna pracujeme (je to RPG Bezzemí), mrkněte do části "ve vývoji" a pokud byste zatoužili po debatě s námi, k službám je vám "kniha hostů".
  O sekci "team", kde se dozvíte pár informací o členech studia najdete několik recenzí na naše výtvory a interview s freehry.cz, se ani zmiňovat nebudu, poněvadž je jasné, že tam nikdo nezavítá:)
  Na závěr tedy ukončím tento nechutně formální úvod a vysolvím přání, vašeho zaujetí pro hry z pod našich rukou a dalšího setrvání s naší produkcí.